Hoe verzilver ik mijn e-ticket?

U heeft een e-ticket voor een sauna entree bij de Veluwse Bron. Voordat u echter kunt gaan genieten van die welverdiende ontspanning moet u reserveren. Hier kunnen vragen door ontstaan, daarom leggen wij u graag uit hoe u de verschillende soorten e-tickets moet verzilveren en waar u de code die u moet gebruiken kunt vinden.



DagjeWellness voucher

Heeft u een voucher of mail gekregen vanuit DagjeWellness? Dan moet u deze via de website van DagjeWellness verzilveren. Voer uw code(s) en gegevens in, vervolgens ontvangt u een e-ticket waarmee u kunt reserveren bij de Veluwse Bron.

E-tickets

Heeft u een e-ticket bij ons gekocht, of via DagjeWellness gekregen? Dan moet u deze eerst verzilveren via deze pagina. U gebruikt hiervoor de code die onder de barcode staat. Hier maakt u ook uw reservering.

Veelgestelde vragen over e-tickets

Heeft u een vraag over het maken van een reservering met een e-ticket? Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over e-tickets. Komt u er zo nog niet uit? Neem dan contact met ons op via dit contactformulier.


E-tickets en vouchers

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn code, wat moet ik nu doen?

    Krijgt u na het intypen van uw unieke code een foutmelding en kunt u niet achterhalen waar dit aan ligt? Probeer het na drie uur nog eens of neem dan contact met ons op via dit formulier

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken.

    Komt u er nog niet uit? Lees extra informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher. 

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op ´toevoegen´ en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Ik heb een e-ticket van een andere organisatie, hoe moet ik reserveren?

    Heeft u een e-ticket bij iemand anders dan bij ons of DagjeWellness aangeschaft? Dan moet u deze eerst bij ons verzilveren en een reservering maken. De code die u moet gebruiken vindt u in de meeste gevallen onder of naast de barcode. 

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn e-ticket wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree. Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw e-ticket verzilveren.

  • Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

    Nee, het is niet mogelijk een entreevoucher of e-ticket te gebruiken die verlopen is.