Contact

Top 10 veelgestelde vragen

Top 10

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken.

    Komt u er nog niet uit? Lees extra informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher. 

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op ´toevoegen´ en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn e-ticket wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree. Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw e-ticket verzilveren.

  • Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

    Nee, het is niet mogelijk een entreevoucher of e-ticket te gebruiken die verlopen is.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    U kunt uw reservering wijzigen via dit formulier. De wijziging wordt binnen 48 uur verwerkt. 

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt uw reservering annuleren door dit formulier in te vullen. De medewerker zal beoordelen of de reservering geannuleerd kan worden of dat er annuleringsvoorwaarden gelden.

  • Wat zijn de openingstijden van het resort?

    Zondag t/m donderdag 10.00 tot 23.00 uur

    Vrijdag en zaterdag 10.00 tot 24.00 uur

  • Wanneer is het badkledingdag?

    Iedere maandag en iedere laatste zondag van de maand is het badkledingdag. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

  • Is het dragen van badkleding op badkledingdagen verplicht?

    Ja, op badkledingdagen is het dragen van badkleding verplicht.

  • Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomsttijd kunt arriveren, of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en). 


Is uw vraag niet beantwoord?


Wilt u contact met ons opnemen, dan kan dat door op één van onderstaande buttons te klikken.



Contact Veluwse Bron

Veluwse Bron
Viskweekweg 10
8166 KJ Emst (gemeente Epe)

088-0064800